Arhiva
operationala

Respecta structura logică de grupare, cautare si identificare rapida a datelor, stabilita in functie de nevoile dumneavoastra, asigurand totodata criteriile de pastrare autentica a documentelor conform reglementarilor referitoare la editare / modificare forma.


Toate acestea masuri asigura suport 24 / 24 si garanteaza:

100%

Securitate

Dispunem de un sistem de securitate omologat, care garanteazea integritatea, securitatea şi confidenţialitatea documentelor arhivate in format electronic pe infrastructura si logistica Zipper.

100%

Confidentialitate

Asiguram accesul la documente exclusiv prin autentificarea persoanei (user/parola), în acord cu drepturile de utilizator rezultate din setarea de grup si de rol detinut.

100%

Integritate

Se asigura prin realizarea amprentei documentului si semnarea acestuia cu semnatura electronica extinsa a Arhivarului, garantand astfel nealterarea documentelor.

100%

Disponibilitate

Asiguram condiţiile necesare regăsirii şi utilizarii cu uşurinţă, ori de câte ori este nevoie, respectand totodata conditiile stricte de confidenţialitate şi integritate a documentelor.

100%

Autenticitate

Securizam identitatea prestatorului / persoanei care a emis documentul in numele si in contul acestuia, prin intermediul unei semnaturi electronice extinse ori prin schimb electronic de date.

Beneficiile arhivei
operationale

Punem la dispozitie o solutie matura care asigura un suport natural fluxului de date si documente care circula intr-o companie si acces facil si rapid din orice locatie si de pe orice dispozitiv mobil.

Documentele au valoare juridica si pot fi folosite ca mijloace probatorii in instanta

Documentele au valoare legala pentru procese de control sau auditare

Reducerea costurilor prin eliminarea hartiei / stocarii hartiei

Reduce timpul de regasire a documentelor

Reduce timpul de regasirea documentelor

Acces controlat la informatie

Solutie scalabila in functie de necesitatile de arhivare

Criptarea informatiilor si fisierelor

Recuperea documentelor in caz de dezastru

Risc scăzut de pierdere a documentelor

Disponibilitate 99,98% pe an

Suport si monitorizare 24 / 7 / 365

 

Interfata intuitiva si usor de folosit

Aplicatia este conceputa si proiectata pentru a respecta cele mai importante atribute in ceea ce priveste aspectul de tip desktop si dispozitive mobile dar si de utilizare pentru etapele de identificare, arhivare document, editare document, alocare utilizatori sau grupuri de utilizatori si multe alte optiuni care faciliteaza folosirea aplicatie.

 
  • 01-Upload RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
  • 00-Dashboard RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
  • 04-Departments RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
  • 05-Documents RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
  • 06-Add-category RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
  • 07-Marketplace RepoZIP - Arhivare electronica conform legii
parallax background
 

Securitate

Garantăm calitatea serviciilor şi a soluţiilor noastre, prin acţiuni concrete şi ferme. Satisfacţia clienţilor noştri constituie principiul fundamental al filozofiei noastre în afaceri.

 

Data Center acreditat MCSI

Suport si monitorizare 24 / 7 / 365

Arhitectura distribuita ( Bucuresti & Cluj )

Solutie conforma cu cerintele GDPR

Criptare avansata pentru transfer si date

Serviciu de backup a informaţiilor stocate

Geo Protection

Geo Replication

Geo Caching

Geo Federation

Clientii multumiti, dotarile, asigurarile si certificarile sunt o garantie a calitatii serviciilor noastre.

Autorizati MCSI pentru
adminitrator de arhiva electronica

Centru de date
acreditat MCSI



 

Programeaza Demo Gratuit
pentru solutia de arhiva operationala.


Vreau Demo